Reklamacje i zwroty


Reklamacje


Jeśli otrzymałaś niekompletną lub niewłaściwą przesyłkę, niepełnowartościowy produkt, podczas użytkowania ujawniły się wady produkcyjne – koniecznie napisz do nas na sklep@konturek.pl. Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, prosimy w miarę możliwości o przesłanie opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznamy się z wiadomością i postaramy się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem.

W przypadku zgłoszenia reklamacji wyślij produkt na adres:

Alicja Szyntor
ul. Żurawia 7
72-300 Rzęskowo

Pamiętaj, że w takim przypadku koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie. Nie odbieramy również przesyłek wysłanych za pobraniem, jak i nie ponosimy odpowiedzialności za nadane przez Ciebie nierejestrowane przesyłki listowe.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, zaproponujemy Ci zwrot płatności za produkt lub wymianę produktu (jeśli ten będzie nadal dostępny) i zwrócimy Ci koszt najtańszej dostępnej przesyłki w naszym Sklepie.

Na wszystkie wiadomości odpowiadamy w dni robocze w godzinach 8:00-15:00. Zwykle nie zajmuje nam to dłużej niż 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, jednak na pewno otrzymasz od nas informację zwrotną do 14 dni od otrzymania przez nas Twojej wiadomości.

Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące reklamacji znajdziesz również w Regulaminie sklepu (§ 11).


Zwroty


W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku zniszczeń lub widocznych śladów użytkowania produktu, kwota zwrotu może zostać obniżona.

Prawo zwrotu nie przysługuje Ci w przypadku zakupu:

  • produktów cyfrowych, a podczas składania zamówienia wyraziłaś/eś zgodę na natychmiastowe dostarczenie treści cyfrowych i zostałaś/eś poinformowany, że w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zostaje utracone

Aby dokonać zwrotu naszych produktów, poinformuj nas o tym. Możesz w tym celu skorzystać z formularza zwrotu, który dla Ciebie przygotowaliśmy. Znajdziesz go TUTAJ. Wypełniony dokument prześlij na adres e-mail sklep@konturek.pl oraz dołącz go również do przesyłki zwrotnej.

W formularzu możesz dodatkowo podzielić się z nami przyczyną zwrotu – jest to dla nas cenna informacja, która pomoże nam tworzyć coraz lepsze produkty.

Dane adresowe do zwrotu:

Alicja Szyntor
ul. Żurawia 7
72-300 Rzęskowo

e-mail: sklep@konturek.pl 

Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie. Pieniądze zwracamy Ci w tej samej formie, w której została dokonana płatność. W przypadku płatności w placówce pocztowej nie mamy takiej możliwości, dlatego w takim przypadku prosimy Cię o zgodę na dokonanie przelewu i wskazanie numeru konta, na który powinien zostać zrealizowany zwrot.

W przypadku zwrotu całego zamówienia zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli pokryłaś/eś koszt dostawy). Jeśli zwrot dotyczy tylko części zamówienia, zwracamy wyłącznie wartość zwracanego produktu, bez kosztów wysyłki.

Zwrot pieniędzy może potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanych produktów.

Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Nie ponosimy również odpowiedzialności za nadane przez Ciebie nierejestrowane przesyłki listowe.

Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące reklamacji znajdziesz również w Regulaminie sklepu (§ 10).


Wymiana


W ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu fizycznego możesz zgłosić chęć jego wymiany na inny produkt pod warunkiem, że ten jest dostępny w sklepie. Koszty wymiany (zwrot produktu oraz wysyłka produktu wymienionego) ponosi Kupujący i są one ustalane indywidualnie.

Aby zgłosić chęć wymiany, musisz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres sklep@konturek.pl. Brak zgłoszenia dyskwalifikuje możliwość dokonania wymiany przez Kupującego.

Wymieniany produkt fizyczny musi być nowy, w oryginalnym opakowaniu (jeśli takie posiada) i wolny od wad. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy wymiany bez podania przyczyny.

Wymianie nie podlegają zakupione w sklepie produkty cyfrowe.