FAQ

FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z korzystaniem ze Sklepu:

Wzór na drutach jest produktem cyfrowym w formie pliku PDF. Zawiera on instrukcje wykonania danego projektu wraz z dodatkowymi zdjęciami i dostępem do filmów.

Wzór możesz kupić na stronie Sklepu. Znajdziesz tam również włóczki i druty zalecane do wykonania wybranego przez Ciebie projektu.

Nie, nie ma takiej możliwości.

Wszystkie moje wzory przeznaczone są wyłącznie do użytku prywatnego. To oznacza, że nie możesz ich powielać czy udostępniać osobom trzecim. Nie możesz również zlecać innym wykonania rzeczy na podstawie tych wzorów, chyba że mówimy o Twojej mamie, która zrobi to dla Ciebie nieodpłatnie.

Sprzedaż produktów zrobionych na podstawie tych wzorów również nie jest możliwa. Natomiast możesz samodzielnie robić z nich gotowe rzeczy i dawać je innym w prezencie.

Przypominam, że naruszenie praw autorskich grozi odpowiedzialnością karną, określoną w przepisach Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz przepisach Kodeksu Cywilnego.

Za zakupy zapłacisz:

  • przelewem tradycyjnym na wskazane w Regulaminie konto bankowe (w tytule przelewu wpisz poprawny numer zamówienia – ułatwi to znalezienie Twojej wpłaty): Alicja Szyntor Konturek, Credit Agricole: 57 1940 1076 3224 0324 0000 0000
  • za pośrednictwem płatności elektronicznych Przelewy24 (płatności on-line, płatności kartą i płatności BLIK), obsługiwanych przez PayPro SA
  • za pośrednictwem płatności w systemie PayPal

W przypadku gdy płatność online nie powiodła się, możesz złożyć nowe zamówienie (poprzednie anulujemy) lub wykonać przelew tradycyjny na konto bankowe:

Alicja Szyntor Konturek
Credit Agricole: 57 1940 1076 3224 0324 0000 0000

W tytule przelewu koniecznie podaj poprawny numer zamówienia. Poinformuj nas o tym na mailu, dzięki temu będziemy wiedzieli, gdzie szukać wpłaty i nie anulujemy zamówienia.

Na wpłatę czekamy 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane. W przypadku produktów limitowanych, w okresie przedsprzedaży lub w okresie promocji czas ten skraca się do 3 dni, po których nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym wzór na drutach / e-book wysyłamy na wskazany przez Ciebie w formularzu zamówienia adres e-mail w ciągu 3 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. W praktyce ten czas wynosi zwykle 1 dzień roboczy.

W przypadku płatności elektronicznych (Przelewy24, PayPal) wzór na drutach / e-book wysyłamy na wskazany przez Ciebie w formularzu zamówienia adres e-mail niezwłocznie po dokonaniu wpłaty.

Z powyższych terminów wyłączone są produkty dostępne w ramach przedsprzedaży lub promocji – o terminie ich dostarczenia informujemy bezpośrednio na stronie produktu.

Pamiętaj, że wiadomości od nas mogą wpaść do Twojej zakładki z ofertami lub do spamu – warto tam zajrzeć. Jeśli jednak mimo upływu 3 dni roboczych nie dostałaś żadnego maila, napisz do nas!

Produkt cyfrowy (wzór / e-book) możesz pobrać wielokrotnie. Masz 30 dni na jego pobranie, licząc od dnia zrealizowania zamówienia. Zapisz więc wzór / e-book w bezpiecznym miejscu, ponieważ po tym okresie link do pobrania produktu cyfrowego wygaśnie.

Jeśli nie możesz odnaleźć swojego pliku ze wzorem lub e-bookiem, a minął okres na jego pobranie, napisz do nas maila. Koniecznie przedstaw w nim dowód Twojego zakupu. Może to być faktura lub odpisanie na maila ze zrealizowanym zamówieniem / fakturą. Bez tego ponowne wysłanie wzoru nie będzie możliwe.

Nie. Zgodnie z Regulaminem tracisz taką możliwość w chwili wysłania przez nas produktu cyfrowego (wzoru, e-booka) na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

Zgodnie z Regulaminem do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Otrzymasz ją drogą elektroniczną na podany przez Ciebie adres e-mail w formularzu zamówienia (pamiętaj o poprawnym wpisywaniu danych). W trosce o środowisko zrezygnowaliśmy z drukowania jej w formie papierowej.

Jeśli nie otrzymałaś faktury po zakupie, napisz maila z numerem zamówienia, wyślemy ją ponownie.

Nie, na ten moment zamówienia produktów fizycznych realizowane są wyłącznie na terenie Polski. Produkty cyfrowe wysyłane są zaś drogą elektroniczną.

Tak, podana w sklepie ilość włóczki dotyczy jednej partii dla wybranego koloru. W naszym sklepie stosujemy zasadę, że dla pojedynczego zamówienia wysyłamy jedną partię danego koloru włóczki.

Pamiętaj jednak, że partie w obrębie danego koloru wyprzedają się i są zastępowane nowymi. Jeśli więc zamawiasz ten sam kolor włóczki ponownie w odrębnym zamówieniu, przed zakupem skontaktuj się z nami i upewnij się, czy otrzymasz tę samą partię produktu.

Jeśli interesuje Cię większa dostępność danego koloru, napisz do nas przed zakupem.

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas na maila!

kontakt

W tytule wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia.
Dzięki temu szybciej je namierzymy!

Na pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach
8.00 – 15.00.