FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z korzystaniem ze Sklepu.

1. Jak wygląda wzór na drutach?

Wzór na drutach jest produktem cyfrowym w formie pliku PDF. Zawiera on instrukcje wykonania danego projektu wraz z dodatkowymi zdjęciami i dostępem do filmów.

2. Gdzie mogę kupić wzór na drutach?

Wzór możesz kupić na stronie Sklepu lub za pośrednictwem Etsy.

3. Jakie są dostępne formy płatności?

Aktualnie jedyną dostępną formą płatności za zakupy w Sklepie jest przelew na konto bankowe (w tytule przelewu wpisz numer zamówienia – ułatwi to znalezienie Twojej wpłaty):

mBank: 67 1140 2004 0000 3402 7058 9288
Alicja Martyna Szyntor

Ponadto intensywnie pracujemy nad rozszerzeniem kolejnych funkcjonalności Sklepu.

Kupując zaś wzór za pośrednictwem Etsy, masz możliwość skorzystania z płatności m.in. kartą lub za pośrednictwem PayPal.

4. Zapłaciłam za wzór przelewem tradycyjnym. Kiedy i jak go otrzymam?

Wzór na drutach wysyłamy na wskazany przez Ciebie w formularzu zamówienia adres e-mail w ciągu 3 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.

W praktyce ten czas wynosi zwykle 1 dzień roboczy.

Pamiętaj, że wiadomości od nas mogą wpaść do Twojej zakładki z ofertami lub do spamu – warto tam zajrzeć. Jeśli jednak mimo upływu 3 dni roboczych nie dostałaś żadnego maila, napisz do nas na sklep@konturek.pl.

5. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na wpłatę czekamy 14 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane. W przypadku produktów limitowanych lub w okresie promocji czas ten skraca się do 3 dni, po których nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.

6. Czy mogę zwrócić zakupiony wzór?

Nie. Zgodnie z Regulaminem tracisz taką możliwość w chwili wysłania przez nas wzoru na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas na sklep@konturek.pl