Kontakt

Świetnie, że tu zaglądasz!

Cześć, tu Ala! Jeśli masz zapotrzebowanie na artykuł, tutorial lub jakikolwiek inny materiał związany z dzierganiem, to jest miejsce do kontaktu ze mną.

Musisz wiedzieć, że ze względu na ilość otrzymywanych wiadomości nie jestem w stanie odpowiedzieć na każdą z nich – robię to, przygotowując dla Ciebie wszystkie inne materiały związane z Konturkiem, do których korzystania serdecznie Cię zapraszam.

Sklep

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z korzystaniem ze Sklepu:

1. Jak wygląda wzór na drutach?

Wzór na drutach jest produktem cyfrowym w formie pliku PDF. Zawiera on instrukcje wykonania danego projektu wraz z dodatkowymi zdjęciami i dostępem do filmów.

2. Gdzie mogę kupić wzór na drutach?

Wzór możesz kupić na stronie Sklepu lub za pośrednictwem Etsy.

3. Czy mogę sprzedawać rzeczy zrobione na podstawie wzoru?

Nie, nie ma takiej możliwości.

Wszystkie moje wzory przeznaczone są wyłącznie do użytku prywatnego. To oznacza, że nie możesz ich powielać czy udostępniać osobom trzecim. Nie możesz również zlecać innym wykonania rzeczy na podstawie tych wzorów, chyba że mówimy o Twojej mamie, która zrobi to dla Ciebie nieodpłatnie.

Sprzedaż produktów zrobionych na podstawie tych wzorów również nie jest możliwa. Natomiast możesz samodzielnie robić z nich gotowe rzeczy i dawać je innym w prezencie.

4. Jakie są dostępne formy płatności?

Aktualnie jedyną dostępną formą płatności za zakupy w Sklepie jest przelew na konto bankowe (w tytule przelewu wpisz numer zamówienia – ułatwi to znalezienie Twojej wpłaty):

Alicja Szyntor, Credit Agricole: 35 1940 1076 5450 1969 0000 0000

Ponadto obecnie pracujemy nad rozszerzeniem kolejnych funkcjonalności Sklepu.

Kupując zaś wzór za pośrednictwem Etsy, masz możliwość skorzystania z płatności m.in. kartą lub za pośrednictwem PayPal.

5. Zapłaciłam za wzór przelewem tradycyjnym. Kiedy i jak go otrzymam?

Wzór na drutach wysyłamy na wskazany przez Ciebie w formularzu zamówienia adres e-mail w ciągu 3 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym.

W praktyce ten czas wynosi zwykle 1 dzień roboczy.

Z powyższego terminu wyłączone są produkty dostępne w ramach przedsprzedaży – o terminie ich dostarczenia informujemy bezpośrednio na stronie produktu.

Pamiętaj, że wiadomości od nas mogą wpaść do Twojej zakładki z ofertami lub do spamu – warto tam zajrzeć. Jeśli jednak mimo upływu 3 dni roboczych nie dostałaś żadnego maila, śmiało pisz do nas!

6. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na wpłatę czekamy 14 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane. W przypadku produktów limitowanych lub w okresie promocji czas ten skraca się do 3 dni, po których nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.

7. Ile razy mogę pobrać wzór?

Wzór możesz pobrać tyle razy, ile chcesz. Pamiętaj jednak, że link do wzoru jest aktywny przez 30 dni od daty realizacji zamówienia, dlatego lepiej zrób to niezwłocznie.

8. Czy mogę zwrócić zakupiony wzór?

Nie. Zgodnie z Regulaminem tracisz taką możliwość w chwili wysłania przez nas wzoru na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas na maila!

Na pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach
8.00 – 15.00.

Social Media

Czy wiesz, że jestem bardzo, ale to bardzo aktywna w mediach społecznościowych?

Tam będziesz ze mną na bieżąco!