Kontakt

Świetnie, że tu zaglądasz!

Cześć! Jeśli masz zapotrzebowanie na artykuł, tutorial lub jakikolwiek inny materiał związany z dzierganiem, to jest miejsce do kontaktu ze mną.

Musisz wiedzieć, że ze względu na ilość otrzymywanych wiadomości nie jestem w stanie odpowiedzieć na każdą z nich – robię to, przygotowując dla Ciebie wszystkie inne materiały związane z Konturkiem, do których korzystania serdecznie Cię zapraszam.

FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z korzystaniem ze Sklepu:

Wzór na drutach jest produktem cyfrowym w formie pliku PDF. Zawiera on instrukcje wykonania danego projektu wraz z dodatkowymi zdjęciami i dostępem do filmów.

Wzór możesz kupić na stronie Sklepu.

Nie, nie ma takiej możliwości.

Wszystkie moje wzory przeznaczone są wyłącznie do użytku prywatnego. To oznacza, że nie możesz ich powielać czy udostępniać osobom trzecim. Nie możesz również zlecać innym wykonania rzeczy na podstawie tych wzorów, chyba że mówimy o Twojej mamie, która zrobi to dla Ciebie nieodpłatnie.

Sprzedaż produktów zrobionych na podstawie tych wzorów również nie jest możliwa. Natomiast możesz samodzielnie robić z nich gotowe rzeczy i dawać je innym w prezencie.

Przypominam, że naruszenie praw autorskich grozi odpowiedzialnością karną, określoną w przepisach Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz przepisach Kodeksu Cywilnego.

Za zakupy zapłacisz:

  • przelewem tradycyjnym na wskazane w Regulaminie konto bankowe (w tytule przelewu wpisz poprawny numer zamówienia – ułatwi to znalezienie Twojej wpłaty): Alicja Szyntor Konturek, Credit Agricole: 57 1940 1076 3224 0324 0000 0000
  • za pośrednictwem płatności elektronicznych Przelewy24 (płatności on-line i płatności BLIK), obsługiwanych przez PayPro SA
  • za pośrednictwem płatności w systemie PayPal

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym wzór na drutach / e-book wysyłamy na wskazany przez Ciebie w formularzu zamówienia adres e-mail w ciągu 3 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. W praktyce ten czas wynosi zwykle 1 dzień roboczy.

W przypadku płatności elektronicznych (Przelewy24, PayPal) wzór na drutach / e-book wysyłamy na wskazany przez Ciebie w formularzu zamówienia adres e-mail niezwłocznie po dokonaniu wpłaty.

Z powyższych terminów wyłączone są produkty dostępne w ramach przedsprzedaży lub promocji – o terminie ich dostarczenia informujemy bezpośrednio na stronie produktu.

Pamiętaj, że wiadomości od nas mogą wpaść do Twojej zakładki z ofertami lub do spamu – warto tam zajrzeć. Jeśli jednak mimo upływu 3 dni roboczych nie dostałaś żadnego maila, napisz do nas!

Na wpłatę czekamy 14 dni. Po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane. W przypadku produktów limitowanych, w okresie przedsprzedaży lub w okresie promocji czas ten skraca się do 3 dni, po których nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.

Produkt cyfrowy (wzór / e-book) możesz pobrać wielokrotnie i w dowolnej chwili – ten zapis dotyczy produktów zawierających treści cyfrowe, zakupionych po 01.08.2021. W przypadku produktów zawierających treści cyfrowe, zakupionych przed tym okresem, masz 30 dni na jego pobranie.

Jeśli nie możesz odnaleźć swojego pliku ze wzorem lub e-bookiem, napisz do nas maila – w tytule załącz poprawny numer zamówienia lub podaj imię i nazwisko, na które złożyłaś zamówienie.

Nie. Zgodnie z Regulaminem tracisz taką możliwość w chwili wysłania przez nas produktu cyfrowego (wzoru, e-booka) na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

Nie znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas na maila!

Na pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach
8.00 – 15.00.